Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Αντιφασιστικό Φεστιβάλ στη Σύρο

Για να είμαι τουλάχιστον σωστός στα σχέδια και στα όνειρα μου μέσα σε λυγμούs και σε παροξυσμούς κρατώ τη γλώσσα μου, γιατί νομίζω πως θα’ρθει η στιγμή που δεν θα αντέξω και θα ξεσπάσω και δεν θα φοβηθώ και θα ελπίζω και κάθε στιγμή το λαρύγγι μου θα γεμίζω με ένα φθόγγο, με έναν ψίθυρο, με ένα τραύλισμα, με μια κραυγή που θα μου λέει: ΜΙΛΑ!….

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Πανεπιστήμιο, Ώρα 21.00
Προβολές ταινιών:
- Η Υπόσχεση (La promesse), Ζαν-Πιέρ και Λικ Νταρντέν, 1996, Διάρκεια 92′
- Στα Σύνορα του Κόσμου (In this world), Μάικλ Γουιντερμπότομ, 2002, Διάρκεια 88′
Μικρού μήκους ταινίες

Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Αμφιθέατρο Πανεπιστημίου, Ώρα 20.00
Συζήτηση:
Όψεις του φασισμού και τρόποι αντιμετώπισηs του. Προσωπικές μαρτυρίες.
Προβολές ταινιών:
Μικρού μήκους Ταινίες

Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

LIVE
Αυλή Πανεπιστημίου, Ώρα 21.00
Alfred Pan Pan
Ώτα Ακούειν
Mare Nostrum
Bella Fuzz
Drunkard’s Dream
DJ Set
*Διοργάνωση:
  • Φοιτητικός Σύλλογος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων & Συστημάτων Σύρου

  • Αντιφασιστική Πρωτοβουλία Σύρου

  • Κίνηση Απελάστε το Ρατσισμό Σύρου

  • Σύλλογος Δικαίωμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου